ASOCIAȚIA PĂRINȚILOR LICEULUI TEHNOLOGIC „ION BĂNESCU” MANGALIA

Comitetul Reprezentativ al Părinților şi Asociația Părinților Liceului Tehnologic „Ion Bănescu” Mangalia cu personalitate juridică au desfăşurat o activitate susținută, consultarea părinților fiind necesară  pentru soluționarea unor probleme de interes pentru şcoală.

Parteneriatul cu Asociația Părinților în anul școlar 2022-2023

Activități specifice desfășurate:

  • Acordarea a 4 burse de merit elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură şi bună conduită în anul școlar 2022-2023 în valoare de 150 lei fiecare si premierea sefului de promotie 2019-2023 (premiere în valoare de 300 lei);
  • Întrunirea în data de 20.10.2022 a Consiliului reprezentativ al părinților pentru a desemna reprezentanții părinților, tutorilor sau susținătorilor legali în organismele de conducere și comisiile unității de învățământ. Părinții au fost informați cu privire la: Raportul privind starea și calitatea învățământului pentru anul școlar 2021-2022, activitățile educative școlare și extrașcolare derulate în anul școlar 2021-2022, RIOF, Planul managerial pentru anul școlar 2022-2023 și asupra obiectivelor și strategiilor liceului pentru promovarea imaginii școlii. Au mai fost prezentate: activitățile cuprinse în Planul pentru îmbunătățirea calității, activitățile de evaluare internă, achizițiile realizate, oferta cabinetului de asistență psihopedagogică pentru anul școlar 2022-2023, precum și măsurile luate pentru asigurarea securității și siguranței elevilor și cadrelor didactice în contextul pandemiei. S-au purtat discuții în legătură cu creșterea calității procesului de învățământ din școală.

Parteneriatul cu Asociația Părinților în anul școlar 2021-2022

Activități specifice desfășurate:

  • Acordarea a 5 burse + 4 burse de merit elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură şi bună conduită în anul școlar 2020 – 2021/2021-2022 în valoare de 150 lei/semestru fiecare;
  • Contract donație nr. 66/27.09.2021 – 7.389 lei – 2 aparate de aer condiționat + prestări servicii instalare aer condiționat
  • Contract donație nr. 70/22.10.2021 – 778,26 lei – suflantă benzină
  • Contract donație nr. 71/18.11.2021 – 1008 lei – imprimantă color + garanție 1 an
  • Contract donație nr. 72/05.01.2022 – 236 lei – 4 licențe electronice – windows 10 profesional retail ESD ( pt. cabinetele TAC, Mecatronică și laboratoarele Fizică și TIC 2)
  • Întrunirea în data de 20.10.2021 a Consiliului reprezentativ al părinților pentru a desemna reprezentanții părinților, tutorilor sau susținătorilor legali în organismele de conducere și comisiile unității de învățământ. Părinții au fost informați cu privire la: Raportul privind starea și calitatea învățământului pentru anul școlar 2020-2021, activitățile educative școlare și extrașcolare derulate în anul școlar 2020-2021, RIOF, Planul managerial/Planul operațional pentru anul școlar 2021-2022 și asupra obiectivelor și strategiilor liceului pentru promovarea imaginii școlii. Au mai fost prezentate: activitățile cuprinse în Planul pentru îmbunătățirea calității, activitățile de evaluare internă, achizițiile realizate, oferta cabinetului de asistență psihopedagogică pentru anul școlar 2021-2022, precum și măsurile luate pentru asigurarea securității și siguranței elevilor și cadrelor didactice în contextul pandemiei. S-au purtat discuții în legătură cu creșterea calității procesului de învățământ din școală.

Parteneriatul cu Asociația Părinților în anul școlar 2020-2021

Activități specifice desfășurate:

  • Acordarea a 8 burse de merit elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură şi bună conduită în anul școlar 2020 – 2021, în valoare de 150 lei fiecare și premierea șefului de promoție 2017-2021 ( premiere în valoare de 300 lei);
  • Desemna reprezentanții părinților, tutorilor sau susținătorilor legali în organismele de conducere și comisiile unității de învățământ. Părinții au fost informați cu privire la: Raportul privind starea și calitatea învățământului pentru anul școlar 2019-2020, activitățile educative școlare și extrașcolare derulate în anul școlar 2019-2020, RIOF, Planul managerial/Planul de marketing pentru anul școlar 2020-2021 și asupra obiectivelor și strategiilor liceului pentru promovarea imaginii școlii. Au mai fost prezentate: activitățile cuprinse în Planul pentru îmbunătățirea calității, activitățile de evaluare internă, achizițiile realizate în cadrul proiectului ROSE (3 laptop-uri cu sisteme de operare, 2 video-proiectoare, 1 ecran de proiecție, 15 calculatoare, o multifuncțională, 5 tablete grafice, 15 mese de calculator, 1 dulap pentru documente, 1 instrument de lucru pentru cabinetul de consiliere, rechizite și consumabile– 101.194 lei), oferta cabinetului de asistență psihopedagogică pentru anul școlar 2020-2021, precum și măsurile luate pentru asigurarea securității și siguranței elevilor și cadrelor didactice în contextul pandemiei. S-au purtat discuții în legătură cu creșterea calității procesului de învățământ din școală.

Parteneriatul cu Asociația Părinților în anul școlar 2019 – 2020

Activități specifice desfășurate:

  • Acordarea în cadrul festivității de deschidere a noului an școlar a 3 burse de merit elevilor cu rezultate deosebite la învăţătură şi bună conduită în anul școlar 2018 – 2019, în valoare de 300 lei fiecare;
  • Întrunirea în data de 25.09.2019 a Consiliului reprezentativ al părinților pentru a desemna reprezentanții părinților, tutorilor sau susținătorilor legali în organismele de conducere și comisiile unității de învățământ.

Părinții au fost informați asupra activității educative școlare și extrașcolare din anul școlar 2018-2019 de către d-na director Barabaș Virginica și profesor psiholog Băiașu Alina Gabriela. S-au purtat discuții în legătură cu creșterea calității procesului de învățământ din școală.

  • Întrunirea în data de 23.01.2020 – Analiza activității Asociației de Părinți pe semestrul I al anului școlar 2019-2020; Diverse informări.
  • Derularea în parteneriat cu elevii și cadrele didactice, voluntari SNAC, a activităților educative din Săptămâna legumelor și fructelor donate (noiembrie 2019) și “Voluntari în acțiune” – târg de prăjituri (06.12.2019).

Susținerea financiară a școlii:

  • videoproiector Acer X128HP 1 bc.                                           =     504,00  lei;
  • ecran de proiecție manual 1 bc.                                              =     249,99  lei;

Bunurile în valoare de 1753,99 lei au fost donate cabinetului de C.A.D. din școală pentru optimizarea procesului de învățare – predare.

  • 200 lei pentru susținerea materială a activității principale, concursul regional „Viaţa îţi aparţine!”, din cadrul proiectului educativ “Alege viața!” aprobat în A.E.J. 2020 Constanța – 4281A/10/26.09.2019.

Parteneriatul cu Asociatia Parintilor in anul scolar 2019-2020

Accessibility Toolbar